06:43 Трикутник успіху | |
Згідно плану методичної роботи школи в рамках колективної форми роботи, як трикутник успіху «Я-вчитель, я-вихователь, я-особистість» проведено відкритий урок у 8 класі «Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи. Веди як пам’ятка світової літератури». Виховна мета – виховання шанобливого ставлення до давніх культур. (вчитель Г.В.Прядка) Учні чітко усвідомили, що література кожного народу має свою національну і художню своєрідність, але вона сприймає досягнення літератур інших країн у взаємодії з ними, запозичуючи окремі елементи. Учні ознайомились з найдавнішою пам’яткою словесного мистецтва індійської літератури–Веди. Урок супроводжувала мультимедійна презентація. Цікавим завдання для учнів було знайти ілюстрації до збірок, а також цікаву інформацію про індійських богів. Ознайомившись зі змістом, учні зробили висновок, що головне – ідеали, згідно з якими людина вимірює свою людяність, ця священна книга має велику силу впливу на людей.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |