Головна » 2016 » Жовтень » 3 » Трикутник успіху
06:43
Трикутник успіху

   Згідно плану методичної роботи школи в рамках колективної форми роботи, як трикутник успіху «Я-вчитель, я-вихователь, я-особистість» проведено відкритий урок у 8 класі «Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і взаємовпливи. Веди  як пам’ятка світової літератури». Виховна мета – виховання шанобливого ставлення до давніх культур. (вчитель Г.В.Прядка)

   Учні  чітко усвідомили, що література кожного народу має свою національну і художню своєрідність, але вона сприймає досягнення літератур інших країн у взаємодії з ними, запозичуючи окремі елементи. Учні ознайомились з найдавнішою пам’яткою словесного мистецтва індійської літератури–Веди. Урок супроводжувала мультимедійна презентація.  Цікавим завдання для учнів було знайти ілюстрації до збірок, а також цікаву інформацію про індійських богів. 

   Ознайомившись зі змістом, учні зробили висновок, що головне – ідеали, згідно з якими людина вимірює свою людяність, ця священна книга має велику силу впливу на людей.

 

 

 

Переглядів: 409 | Додав: Specialforunet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: