Головна » 2017 » Березень » 28 » МІФ
07:37
МІФ

   З 13 по 17 березня в школі проходив тиждень Математики, Інформатики, Фізики. Усі заходи відбувалися відповідно до плану проведення тижня. Метою заходів було підвищення інтересу учнів до предметів, розширення їх кругозору в галузях математики, інформатики, фізики, поглиблення і закріплення знань учнів, спонукання до систематичного залучення та самостійного вивчення предметів; розвиток асоціативного, творчого мислення та самостійності, встановлення міжпредметних зв'язків, уяви, зорової та логічної пам'яті, стимулювання фантазії; виховання згуртованості, поваги до товаришів, до їхньої думки.

   Першого та другого дня тижня учні брали активну участь у виготовленні цікавих та яскравих математичних газет. В яких висвітлювали цікаві факти про відомих вчених, цікаві задачі, ребуси, кросворди, жарти та вірші.

   Ізюминкою та найцікавішим заходом, з точки зору учасників, було визнано інтелектуальну гру-шоу «Хто зверху?» для учнів 5-9 класів. Протистояння століття - дівчата проти хлопців. Захід пройшов під девізом: «Мудрим ніхто не вродився, а навчився». Таке змагання виховує в учнів толерантне ставлення один до одного, вміння працювати в групі, вміння демонструвати багатство і красу світу математики та інформатики у мистецтві, у народній мудрості. Розпочалася гра-шоу, аналогічно до телепередачі, з представлення учасників команд, привітання болільників та журі. Учасники активно включилися в гру, цікаво і з інтересом відгадували фото в першому раунді «Розшифруй фото». Дізналися багато цікавого про нобелівську премію, про першого програміста. Традиційно, переможці мали змогу додати бали до свого арсеналу давши відповідь на бонусне запитання. Наступними були конкурси «Підказки», «Зірки в ряд». Нічия в змаганні розсудилася конкурсом «Дивоглядки». Конкурс «Хто я?» вимагав від гравців вміння розуміти товаришів, мислити, робити логічні висновки. Правильна відповідь дала змогу розширити свої знання про відомих людей Піфагора та Білла Гейтса, про пристрої введення та виведення інформації. За правилами наступного конкурсу «Логічний ланцюжок» учасникам потрібно було до кожної з наведених послідовностей слів добавити ще одне, яке підходить за змістом. Доки учасники виконували завдання болільники відгадували загадки.

   Шостий раунд конкурс «Відгадай мелодію». Один з учасників команди прослуховував у навушниках мелодію пісні, а потім за допомогою жестів показував команді. І дівчата, і хлопці з легкістю впорались із завданням, відгадавши пісні «Три танкісти» та «Ой, на горі два дубки», але дівчата зробили це на 20 секунд швидше.

   Наступний конкурс мав назву «Фольклорний серпантин». Командам по-черзі зачитувались версії від програмістів відомих прислів'їв і приказок, потрібно було пригадати, як звучать вони в оригіналові.

   Останній, восьмий раунд «Бліц», перевірив знання учасників з математики та інформатики, закликав до прояву командного духу та толерантності, врахування думки товариша.

   За підсумками гри перемогу здобули дівчата, набравши більшу кількість балів. Всі учасники були нагороджені солодкими призами, спонсором змагання виступив батьківський комітет школи.

Вчитель математики Овчаренко Валентина Володимирівна

 

 

 

Переглядів: 317 | Додав: Specialforunet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: