Головна » 2015 » Грудень » 1 » Агресія - перший крок до насильства
18:37
Агресія - перший крок до насильства

   Під такою назвою з учнями 8 класу було проведено заняття з елементами тренінгу. Учні обговорили причини та наслідки проявів агресивності, встановили прямий зв’язок агресії та насильства, з’ясували, як залагоджувати ситуації конфлікту, як контролювати власні емоції, що викликають агресивність.

    Переглянуті  притчі  «Все залишає свій слід», «Все в твоїх руках» допомогли учням  усвідомити, що все в нашому житті більшою мірою залежить від нас самих, від нашого вміння та бажання контролювати свої емоції та стримувати почуття.

   Учням для порівняння було запропоновано прослухати два уривки музичних творів і спробувати відтворити свої почуття, викликані прослуховуванням цих творів. Адже музика – один із засобів, що впливають на підсвідомість, і може викликати як агресивні почуття, так і приємні емоції. Також важливим чинником, що впливає на свідомість, є комп’ютерні ігри. Учні переглянули уривок передачі «Кохана, ми вбиваємо дітей!», в якій розповідається про київського хлопчика Сашка, що страждає на залежність від віртуальних ігор. Діти вперше реально оцінили негативний вплив комп’ютера та побачили на власні очі прояви агресії, викликані комп’ютерною залежністю.

   Анкетування на виявлення рівня агресії допомогло дітям дізнатися рівень своєї агресивності та більше пізнати себе. Вправа «Робот» підштовхнула до усвідомлення власних почуттів та переживань, необхідності підвищити рівень саморозуміння, самопізнання. Учні зрозуміли, що готовність до самовдосконалення говорить про зрілість характеру, а власна життєва позиція знаходиться у власних руках. Наостанок восьмикласники обговорили запропоновану пам’ятку «Як зупинити насильство».

                                                                                                    Дробітько Ольга Василівна, класний керівник 8 класу

 

          

 

 

 

Переглядів: 381 | Додав: Specialforunet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: